Metro: ”Så bra – och dåliga – är partiernas kampanjer”

euvalen

Metro har betygsatt partiernas kampanjmaterial där Piratpartiet hamnar på en mycket respektabel andraplats bland de andra partierna:

”Piratpartiet: ”I soffan kan ingen höra dig skrika”

Ylva Nilsson (5): Lyckas vara både enkla och rakt på sak utan att behöva ta till slogans. Valsidan är vänlig i tilltal, överskådlig och komplett. Här är en kampanj där budskap och presentation stämmer överens.

Bengt Johansson (2): Väldigt traditionella. Som litet parti hade man kunnat vänta sig att de skulle vara lite mer uppkäftiga.”

Metro 2014-05-07

Kommentarer

Inga kommentarer.

Lämna kommentar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>